مطالب را کامل بخوانید متوجه میشوید
نوشته شده توسط : تنبل

 

سلام دوستان من هم اولش باور نمیکردم و خندیدم ولی از روی کنجکاوی خیلی مطالعه کردم و  چند ماه پیش من فقط خواندن انگلیسی بلد بودم ولی هنوز 3 ماه  از خرید این معجزه نگذشته که به جرات میگم در حد یک لیسانسه زبانم خوب شد

زیر دیپلم میگم این نرم افزار یه جورایی مثل هیپنوتیزم میمونه در خواب انگلیسی را یادتون میده و اگر این نرم افزار کار نمیکرد اصلا فروش نداشت و تولید نمیشد من خودم تضمین میکنم چون بخار اینکه کار میکنه به شما پیشنهاد میدم بخرید

برای توضیحات بیشتر روی بنر کلیک کن و بخوان

 

در ضمن ضرر نمیکنی چون الان بدون پول سفارش میدی و حدود یک هفته الی 10 روز دیگه به آدرس خونتون میاد و پولشو به پستچی میدی

قیمتش واقعا پایین است در حد یک سی دی فوتبال در ضمن + یک کتاب 56 نرم افزار کاربردی

واقعا می ارزه 3 سی دی و یک کتاب

کلیک کن 





:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 10 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: